Sponsored

Monday, July 18, 2011

Welcome to Bintulu Sarawak!!

Yah!! Setelah mendapat cuti seminggu, aku berjaya juga balik ke rumah. Rindu nak tgk Astro, internet yang cukup pantas, makanan free mak masak, dan tgk adik2 serta kakak. Flight dari Kuching ke Bintulu 45 min je rupanya....

Aku balik ni naim Air Asia. Flight pukul 9.45 am. Time sampai airport kuching, ramai aku tgk mat saleh. Biasa tak macam ni pun. then aku terserempak la dgn kontijen Sarawak. Tak tau la pulak wakil untuk apa. Yang pasti diaorang ni wakil Sarawak. Best ooo!!

Pasar Bintulu

Yang tak sedap atinya masa kat kabin pesawat tu, ntah bau apa yang keluar. Bau mcm minyak terbakar pun ader gak. seram gak aku. then suddenly lampu dlm kabin terpadam kejap. Takut la jgk. Nak berlepas ni!!!
Boleh tido lak crew AirAsia sorang ni....

Tp Alhamdulillah semuanya ok. Aku tiba kat Bintulu dalam pukul 10:10 am. Aku ingat 1 jam. rupanya 45 min je. Sebab dulu aku naik MASwing balik. tu la lain skit.

Anyway, selamat tiba di Bintulu! Next week kena balik Kuchg lagi untuk sambung kuliah! Yeah!!!

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

visitor